سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوشا کسى که معاد را به یاد آورد ، و براى حساب کار کرد ، و به گذران روز قناعت نمود ، و از خدا راضى بود . [نهج البلاغه]
ساحل شیشه ای
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» من...

 

به نام خدا

من همون جزیره بودمخاکی و صمیمی و گرم

واسه عشق بازی موج هاقامتم یه بستر نرم


یه عزیز دردونه بودم  پیش چشم خیس موج ها

یه نگین سبز خالص روی انگشتر دریا


تا که یک روز تو رسیدیتوی قلبم پا گذاشتی

غصه های عاشقی رو تو وجودم جا گذاشتی

زیر رگبار نگاهت من دلم انگار زیر و رو شد

برای داشتن عشقتهمه جونم آرزو شد

تو نفس کشیدی انگارفسم برید تو سینه

ابر و بادو دریا گفت حس عاشقی همینه

میرسه روزی که دیگه غرق دریا میشه خونه ام

ولی تو دریای عشقت باز یه گوشه ای میمونم


اومدی تو سرنوشتم بی بهونه پاگذاشتی

اما تا قایقی اومد از من و دلم گذشتی

رفتی با قایق عشقتسوی روشنی فردا 

من و دل اما نشستیم چشم به راهت لب دریا.. 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آیدا ( یکشنبه 91/7/23 :: ساعت 11:18 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دوستت دارمها
دانشجو ها !!!!!!
من...
تقدیم به شما

>> بازدید امروز: 5
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 3673
» درباره من

ساحل شیشه ای

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
قنوت جویبار
xXx عکسدونی xXx
مناجات با عشق

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان



» طراح قالب